Yeni ekmek – 6 gunluk olculu az yumurtali

dukan ekmek

Sanirim okullarin acilmasiyla kahvalti saatim erkene alindi ve ekmegi her sabah ugrasarak yapmak eziyet olmaya basladi.

yumurtasi az ici nispeten daha yumusak ve piskin bir tarifim var sizinle de paylasayim.  Hem de yapmisken orta boy tepsimde 6 gunluk yapiyorum.

Malzemeler:

  • 12 kasik yulaf kepegi
  • 12 kasik yagsiz sut
  • 6 kasik yogurt
  • 1 yumurta
  • 1 paket kabartma tozu

 

yapilisi:

sut ve yulaf kepegini  5 dakika kadar bi arada karismis halde birakin . kepek sisebilsin diye.

sonra tumunu karistirip 160 derecelik firinda kek gibi pisirin.

cok kurumasin. firini kapatip tepsiyi icinde birakin ki icini ceksin.

6 esit parcaya bolup kaldirin

afiyet olsun

 

 

14 comments on “Yeni ekmek – 6 gunluk olculu az yumurtali

  1. yaptım suanda fırında yulaf kepegini silme kasık olcusunde koydum sanırım yanlıs oldu ama umarım gzl olur 😦

    • hay allah cok uzuldum . nerde hata oldu acaba? yakinda uzman tv de ayni ekmegi pisirdigim bir video yayinlanacak. en azindan canli gorup nerde neyin ters gittigini goruruz.

  2. ben yaptıgım ekmekten supheliydim ama yine de gzl oldu 6 gun keyifle yedim. simdi tekrar yapıcam tarifine bakmak icin sayfaya girdim 🙂

  3. Geri bildirim: Seyir Evresi 4. Gün | Dukan Diyeti Günlüğüm

  4. Ekmeginizden!!! Yaptim…Hic umidim yokken pek guzel oldu.Daha once krep denemis ve direk cope atmistim.Kendime guvenim yerine geldi:))

    Sorum su 3 gun atak yaptim bugun seyire gectim..sabah kahvaltisinda bir dilim bu ekmekten yedim.Gunicinde hala yulaf kepegi hakkim kalmadi degil mi?

    2. Sorum geriye kalan 5 dilim ekmek buzdolabinda mi saklanmali?

    Tesekkurler.

  5. Yulaf kepeği hakkımız günde 1,5 kaşık olduğundan, bence kestiğiniz her bir dilim, bir günün karşılığı…. Yani en azından ben böyle tüketiyorum… Allah herkese kolaylıklar versin 🙂

  6. Merhaba..tarifte yoğurt yağsız mı yoksa normal olabilirmi,belirtmemişsiniz .tarifi tam uygulamak istiyorum.bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Yorum bırakın