Dukan Usulü Müsli

Diyet koşturmacasının yerini hayatımdaki diğer detaylar alınca blogun da boynu biraz bükük kaldı. Hedefine ulaşmış olmanın verdiği rehaveti de unutmayayım. Neyse işlerimi yoluna koydum ve geri döndüm.İşe sabahtan başlayayım dedim.  Sabahları yediğimiz krep, galeta, ekmek tost rutininden ben kendi adıma sıkıldım.

Sizlerin de değişik tadlar aradıgınızı tahmin ediyorum.

Bir süredir müsli yapmak istiyorum. Hani su kıtır kıtır olanlardan.

 

yeni cıkan bir ürün var biliyorsunuz bir süredir raflarda.

Yulaf kepegi – galeta karısımı ( dogalsan) Dukan’ın yurt dısı ürün satıs sitelerinde ki pancake karısımlarına benzer bir ürün.içerigi % 70 yulaf kepeğinden oluştuğu için seyirde 2 degil 3 kaşık kullanıyoruz. atakta 2 kasııktan birazcık fazla ( 2.5 dan az) guclendirmede 4 dolu kaşık

adında galeta karısımı yazıyor diye galeta unu ile karısmasın. Bu bizim kullanabilecegimiz icerigi proteince zenginlestirilmis yulaf kepeği

yulafkepegıgaleta

iste bu ürünü kullanarak müsli yapalım.

ölçüler seyir icin 3 günlük- atak için 4 günlük

  • 9 kaşık galeta karışımı( resimdeki ürün)
  • 100 ml yagsız süt ( 1/2 su bardagı)
  • 1 cay kaşığı kabartma tozu
  • 1 yemek kaşığı toz stevia veya splenda

hepsini karıştırın. hamuru bir rendenin buyuk tarafından , yaglı kagıt serilmiş tepsiye serpin. komik bir yüklem oldu serpmek ama minik minik rendelenmiş bir hamuru birbirine en az degecek sekilde yaglı kagıtlı bir tepsiye yerleştiriyoruz deyince de çok iyi gelmedi kulağıma. Doğru fiili bulan bana da haber versin olur mu?

neyse yani fotoğraftaki gibi.

dukan musli 2

fırında kızaran ve kuruyan muslilerinizi soguduktan sonra agzı kapaklı bir yerde koruyun.

tercihen tatlandırılmış süte atıp kaşık kaşık yiyin.

ben kahveyle eşlik ettim. değişiklik iyi geldi.

attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değdi mi bilmem. kutu acıp süte dökme rahatlıgı için müsli yerken, bu kadar uğrastıracak müsliyi, bu tada hasret kalanlar, diyetini bozmayı hic mi hiç istemeyenler ve dukan ekmegi tadını bir türlü sevemeyenler yapabilir.

hayatımdan memnunum diyenlere fantazi ürün olarak sunmuş olalım.

dukan musli

 

Özlemişim size yazmayı da, yeni ürün oluşturmayı da. İyi ki burdasınız.

One comment on “Dukan Usulü Müsli

Bir Cevap Yazın

