Pudingli Pasta

dukan puding pasta

Seviyorum

Ne yapayim?

Tatli seviyorum, hele sutlu tatliyi daha cok seviyorum.

Cocukken biskuvili muhallebili pasta yapardi annem. Etimekli versiyonlarini da hepimiz biliriz.

Iste o pastanin hafifletilmis versiyonunu sizinle paylasayim.

Biskuvi yada etimek yerine

  • 1 yumurta
  • 3 kasik suzme yogurt
  • 3 kasik yulaf kepegi
  • 3 kasik lor
  • 1/2 cay bardagi yagsiz sut
  • 5 kasik tatlandirici
  • 1 paket kabartma tozu
  • isteyen vanilya da ekleyebilir

pisen keki, yuvarlak bir borcama dokup 170 derecede kek gibi pisirin. ara ortasindan ikiye bolerek 2 ince tam yuvarak elde edin. veya keyfinize gore biskuvi dilimleri gibi kare kare kesin.

Pudingi

  • 2 su bardagi yagsiz sut
  • 1,5 yemek kasigi misir nisastasi
  • 4 yemek kasigi tatlandirici
  • 1 yumurta sarisi
  • 1 .5 yemek kasigi kakao

Isterseniz aralara da puding dokerek,  ister sadece ustune dokerek tatlinizi hazirlayin .Uzerini de yine keyfinize gore susleyin. Ben fotografta guzel gorunsun diye hindistancevizi tozu koydum. (dikkat Dukan diyetinde serbest bir malzeme degil.) 1 tatli kasigini 4 porsiyona bolusturdum . Kilo verme hizi duranlar lutfen kullanmasinlar.

17 comments on “Pudingli Pasta

  1. Ellerınıze saglık nefıs bırsey.Bu arada atak 4. gundeyım 😉 hersey yolunda gıdıyor kıtabınızı temın edemedım bu aksam uzerı Akmerkez-Remzıye ugramayı planlıyorum.Bu arada Atak veya Seyır donemlerının hangısınde yenebılır bu sahane pasta ?

  2. Selamlar Melike Hanım kitabinizi aldım,ellerinize saglık çok faydalı bence.Kitap sonundaki cepten çıkan Dukan Cİzelgesini mutfak duvarıma yapistirdim.Gercekten şahane kolaylık sağlıyor.Atak son gecem yarın seyire Menemen tarifinizle basliycam.Tekrar teşekkürler ve basarılar dilerim.Sevgilerimiz….

  3. Çok yaptım elinize saglik diyet günlerim renklendi tarifteki keki limon kabuguyla karıştırdım pudingin icine ufak ufak doğmadım profiterol gibi servis yaptım evdekilerden saklıyorum :))

  4. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor bende yapmayı düşünüyorum ama bi sorum olacaktı dukan diyetinde mısır nişastası serbest mi ?

  5. Melike Hanim selamlar,tarifleriniz cok kolay uygulaniyor,cok tesekkurler.Ancak tatli tariflerindeki tatlandirici tadi bana cok yapay geliyor ayrica cok da sagliksiz.Acaba tatlandirici yerine kullanabilecegimiz seker kadar kalorili olmayan baska seceneklerimiz olabilir mi?

    • merhaba, saglıklı olarak agave surupu mehmet oz oneriyor. tatlandırıcılar gibi 0 kalori degil ama seker gibi bilinen yan etkileri yok ve saglıklı bir alternatif deniyor. bildigim kotu yanı, fiyatı. epey pahalı bir ürün.

Bir Cevap Yazın

