Güçlendirme dönemi icin meyveli hafif dondurma

dukan usulu dondurma

Disarda satilan light dondurmalarin maalesef iclerinde ne oldugundan cok emin degiliz. Tatlandirici ve yagsiz sutu kullanmis olan en iyi dondurmalarda bile kivam verici olarak nisasta turevi birseylerin olmasi ihtimali var. Bu da bizi doya doya yeme luksunden uzak tutuyor.

Gecis asamasinda kilonuzu artirmayacak, evinizdeki meyvelerle bir cirpida yapabileceginiz protein kaynakli bir tarif.

Hangi meyveyi seviyorsaniz onunla deneyin. Ben kayisi ve kirazla denedim. Kayisinin oyu daha fazlaydi.

 

  • 2 kasik ricotta peynir veya sutden kestirilmis lor.
  • 4 kayisi tanesi / 5 adet kiraz
  •  1 kasik tatlandirici meyvelerinizin tadina gore ayarlayip artirin veya azaltin

 

meyveleri rondodan gecirip peyniri ve tatlandiriciyi ekleyin. rondoda iyice birbirine karisacak sekilde cirpin. sekilli bir kapla dondurucuya koyun.

ters cevirip servis yapin.

afiyet olsun.

 

 

 

 

Reklamlar

4 comments on “Güçlendirme dönemi icin meyveli hafif dondurma

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s