light sürülebilir çikolata

Light labne dediğimiz peynirde %9 yağ olduğunu biliyorsunuz değil mi? daha çok yemek  isteyenler için süzme yoğurtla tarifi daha da hafifleştirdik. (süzme yoğurt %5 yağlı.)

ben çok sevdim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Malzemeler; Dikkat tamamı 2 günlük miktarlardır.

  • 2 tatlı kaşığı light labne peynir
  • 2 tatlı kaşığı süzme yoğurt
  • 4 tatlı kaşığı splenda- tatlandırıcı
  • 2 tatlı kaşığı kakao
  • 1 tatlı kaşığı süt tozu

Güzelce karıştırıp ekmeğe, krepe sürüp tüketiyorsunuz.

21 comments on “light sürülebilir çikolata

  1. Besin değerlerinden bahsetmişken, CookEatShare isimli bir site ile tanıştık. Tariflerinizi orda yayınladığnızda, otomatik olarak besin değerlerini hesaplanıyor.

    Biz mısır gevreğinden çikolata topları tarifimiz için orda bir hesaplama yaptırttık. (http://cookeatshare.com/recipes/corn-flakes-chocolate-balls-621729)

    Sizin de ilginizi çekebilir… Güzel bir çalışma yapmışlar.

    Bu tarifiniz içinde, yine ellerinize sağlık. Kolay ve zahmetsiz olmasının yanı sıra, görünüşü de son derece lezzetli…

  2. Dün denedim…..mükemmelllllll……dukan cheesecakein üstüne incecik sürüp yedim…gerisini dolaba koydum.canım çektiğinde çikolata yiyememek en büyük işkenceydi, çözüldü…Sağolun ne diyim:)

  3. bende denedim dün gerçekten çok guzel, eşim oturdu bitirdi vallahı hepsını 🙂 ama içine 3 damla fındık aroması koydum, nutelladan farkı kalmadı 🙂

    • ah o esansı bulduysanız ne güzel . ben bulamaıyorum:-((
      afiyet olsun. ben sanırım diyetim bitse de nutella türü çok kalorili birsey yerine, peynir yememe sebep olan bu tarifi aralarda yapar yerim.
      belki pekmezle balla denenebilir. daha saglıklı sekerlerle.

      • hemen söliyim size 🙂 gurmenetten aldım, hatta beraberınde hındistancevizi aroması da aldım dondurma denemeleri için 🙂 tereyağı aroması bile vardı 🙂 3 gunde de elime ulaştı ki siz istanbuldasınız çok daha kolay olur sızın içn

  4. süt tozunu nereden buluyorsunuz ben çok aradım özellikle büyük marketlere baktım ama yok maalesef 😦

  5. Valla elinize kolunuza aklınıza saglık benim gibi çikolata delisi biri için supeeeeer yaptım kalan yarısını yememek için kendimi zor tutuyorum

Bir Cevap Yazın

