Surimi

Ne olacak bu diyetlerin başımıza açtığı antin kuntin yiyeceklerle tanışma durumu?

Protein dediler aldık.

itiraf edeyim çok çirkin birşey beklerken hem daha uygun fiyatlı hemde epey yenilebilir bir şey olduğunu keşfettim.

sizinle de paylaşayım istedim. atıştırmalık olarak görseli de pek havalı.

içinde nişasta var ama, mösyö bu kadarına birşey demiyor.

Hazırlık tarif falan yok. ben nasıl yenilir çok surimi adabı bilmediğim için, paketi açtım ve mercimek koftesi kostümüyle sundum.

Bir nevi Antalya’da tatil köyüne gelen japon kıza, bindallı giydirmiş gibi oldum ama olsun.

Bilen bana da öğretirse çok memnun olurum.

Afiyet olsun.

6 comments on “Surimi

  1. sizden özenip dukana başladım.65 ile 23 şubatta.dukan amcanın sitesinde yaptığım test sonucu ideal kilom 58.bugün,yani 4.nisan ve ben hala 62,5 um.sanırım dukan yapıp zayıflayamayan olarak tarihe geçeceğim sanırım :(( (ki yasaklara uyuyorum,hiç AMA HİÇ KAÇAĞIM OLMADI.aktif çalışanım,yürüyüşü ihmal ettim,haftada 4 gün gibi yaptım.bir de süt ürünlerini light kullanmıyorum(doktorum ve light süt ürünleri ciddi anlamda tehlikeli))
    önerilerinizi bekliyorum ama çok moralim bozuk 😦
    bu arada yürüyüşü ihmal etmemeye başladım yeni,her gün yapmaya çalışıyorum..

  2. dukaniçem bişey sorucam yarın abim gelicek şehir dışında okuyor o gelince sevdiği özlediği yemekleri falan yaparım ben masamızda ailecek oturur yemek yeriz en sevdiklerimizi böyle bir günde ben diyetteyim dersem ne annem ne de kardeşlerim yemezler annem bazen eline meyve tabağı alıp sen yemeyince boğazımdan geçmiyor diye peşime takılıyor öyle zamanlarda bi şekilde yırtıyorum ama yarın olmayacak bide bana pimaniye almış çok severim:)bir günlük bozsam diyetimi bana geri dönüşü çok mu kötü olur telafi edemez miyim?öyle bir öğünden bahsetmiyorum küçük bi kaçamakda değil baya baya koca bir gün zaten kızıyorlar evde bana kilon yok diye çok fena baskı altında diyetini sürdüren bir takipçinizim:) beş kilom var hala duraklamadayım sanırım buna rağmen bozayım mı bi güncük duraklamam daha mı fena olur?:(bana makul bi çözüm bulabilir misiniz iki defa hastaneye kaldırıldığım için dukan yüzünden diyette olduğumu belli edemem:)(protein sevmediğimden pek bişey yemiyorum bide ilaçların etkisiyle bayılmıştım)evet yaramaz ve gevezede bi takipçiyim:)

    • ooff korkuttun beni dilan. bu diyette bi kere iyi beslenmen lazım. aç kalmadan proteini alarak yogurdunu sütünü eksik bırakamadan en azından.
      gercekten diyete ihtiyacınız olup olmadıgını bilmiyorum . ama yoksa bosuna eziyet etmeyin kendinize de etrafınıza da. cok özel günlerde bozmak tavsiye edilmez ama, hayat maalesef kitaplarda anlatıldığı gibi de değil. bence bozacaksanız da çok çok abartmayın. hicbirseyden 2 tabak almayın. herkes bakarken yiyin. kremalı pastalardan uzak durun.

  3. bu dıyete baslayalı 7 gun oldu ve ben hala 70 kılodayım 1 gıram bıle dusmuyorum 7 gundue ne ekmek yedım nede yemek meyve hıc bısey yuruyus yapamıyorum su ıcıyorum sabah yumurta sut ögle yogurt toz kırmızı bıber renklendırıyorum sekerlı seyler hıc yok hayatımda akşam tavuk haslaması yoksa yogurt ve hala aynı kılodayım bendemı bı anormallık var 5×5 demıssınız nasıl yapılıyo acıl bılgı hafta sonu duyun var
    lütfeeeeeen

    • eger hic kacamak yapmadiniz ve diyeti dogru anladiysaniz kilo vermeniz gerekirdi. bu durumda ya vucudunuz bir seye karsi allerji gosteriyor olabilir. Ya bagirsaklariniz hic calismiyordur. ya da ongeremedigimiz bir suru sebep.
      her durumda da bu diyet size pek uygun degildir gibi gorunuyor.
      bir doktora danisip tetkiklerinizi yaptirip sizin bunyenize gore bir diyete baslamaniz cabalarinizin sonucu almak adina daha dogru olur diye dusunuyorum.

Bir Cevap Yazın

