Protein diyetine uygun Spagetti Bolonez

Malzemeler;

  • 1 yumurta
  • 2 yumurta beyazı
  • 3  kaşık süt tozu

Hepsini güzelce cırpıp, bir borcam türü fırın kabına döküp mikrodalgada maximumda 4 dakika pişirin.

çıkan ürünü ince ince kesip, kaynayan tuzlu suda 3-4 dakika haşlayın. Üstüne sevdiğiniz makarna sosunu döküp afiyetle yiyin.

Bu ölçülerden 1 tabak makarna cıkıyor. isteyen haşladıktan sonra beşamel sos ile fırın makarna da yapabilir.

15 comments on “Protein diyetine uygun Spagetti Bolonez

  1. hangi evrede yapılabileceğini de yazsanız tariflerin süper olucak 🙂 yeni başladım da kestiremiyorum evreleri henüz 🙂

  2. aradığım şey tamda buydu teşekkürler yaptım beni tatmin etti hatta az bile geldi günde iki tabak yenebilir mi?

  3. ellerinize sağlık ben denedim fırında yaptım evet üstü kızardı ama kızaran ustu cıkarabildim. eşim de beğendi bu akşam tekrar yapacağım

  4. selam, ben esim icin dukan yemekleri hazirliyorum. uzun zamandir makarna ozlemi var esimde ama sadece sizin sayfanizda dukan usulu makarna tarifi bulabildim. tek sorun ben goremedim hangi evre icin oldugunu, aradim, aradim bulamadim lutfen bana yazili olarak belirtirmisiniz bu hangi evre icin? esim suan seyir evresinde… Dukan artik benim icin yemek yapmakdan cok bir oyun haline geldi… Cok kolay vede lezzetli, ustelik tarifin tuttugunu gordugunuz zaman dahada hevesli yeni tarifler aramaya basliyorsunuz. Bende esimle birlikde yiyebiliyorum ama beyaz ekmekle mayonaise ketchuple… ekmeklerini sevmedim. tatlandiricida hosuma gitmedigi icin tatli turlerinide yiyemiyorum ama yemekleri beraber yiyebiliyoruz. ayri ayri yemek yapmak zorunda kalmiyorum… eger bu spagettiyi seyir evresinde yapabiliyorusak ki oyle gozukiyor bence tarife bakilirsa ama emin olmaliyim o zaman yarin yapmayi dusunuyorum. tesekkurler.

  5. bu tarife benzer daha lezzetli bir tarif denedim. Çok iyi oldu. 2 kaşık yulaf kepeği, 2 kaşık süt tozu, 1 tam yumurta, 1 yumurta beyazı çırptım. Mikrodalga yerine kapaklı tavada, önce tavayı iyice kızdırıp, sonra kısık ateşte iyice kuruttum. krep benzeri hamuru kesip bir gün kuruttum. Ertesi gün tuzlu suda haşladım. Lor, maydonazla harika oldu.

Bir Cevap Yazın

