Örnek menü Atak 2. gün

Sabah

  • Çay
  • Yulaf kepeği ekmeği ( blogdaki tarifle yapılan ekmeğin 1/4 ü)
  • Az yağlı peynirler ( lor, dil labne, light kaşar gibi)
  • 1 yumurta

 

Öğlen

  • Hafif Hamsi ( blogdaki tarif)
  • Yulaf kepeği ekmeği ( blogdaki tarifle yapılan ekmeğin 1/4 ü) ( ben balığı ekmeksiz yiyemediğim için hakkımı böldüm. dileyen hepsini kahvaltıda kullanabilir.
  • Üstüne  limon sıkılmış Maydonoz-soğan

 

Ara:

  • Light meyveli yoğurt ( balık arkasından sizde de tatlıyı çağırıyor mu?)

Akşam yemeği

  • Beşamelli tavuk ( blogdaki tarifle)
  • Lİght kefir veya light ayran

 

Akşam

  • İstenirse yağsız süte nescafe

 

8 comments on “Örnek menü Atak 2. gün

  1. Bana guc veriyosunuz sizin sayenizde basladim bugun 3.atak gunumu tamamladim cok tesekkurler!!! 5 e tamamliyacagim.
    Siz atakdan sonra seyir gunlerini nasil uyguladiniz?

  2. Merhaba,

    Özellikle yemeklerden sonra içilen şekersiz + sütsüz neskafe’nin yağ yakımını hızlandığını duymuştum. Tüketim miktarı konusunda bilgi verir misiniz? Sürekli tüketmek bir fayda sağlar mı?

    Ya da şekersiz tüketilen çay (normal / yeşil) fayda/zarar sağlar mı?

    Teşekkürler,

    • kahve ve şekersiz çaya dukan sınır getirmemiş ama yağsız sütü 250 cc de tutmayı önermiş. süt ürünlerinde toplam 1 litreye kadar hak var.
      yeşil çay metaboılizma için faydalı bir hızlandırıcı. Ama tatlandırıcı ile çay tüketiliyorsa günde 8 adet gibi bir sınır var.

  3. Merhaba..Bugün benim için önemli, çünkü bir türlü başlayamadığım Dukan’a bugün itibari ile başlamış bulunuyorum.Şuana dek herşey gayet normal,acıkmadım henüz..Hatta sizin blogda vermiş olduğunuz altı günlük dukan ekmeğini geceden bir güzel pişirip diyete başlamanın artık kaçınılmaz olduğunu irademe bir güzel ispatladım.gün başına düşen bir dilimin bile yeterince doyurucu olduğunu düşünmekteyim çünkü bir dilimin hemen hepsi duruyor hala.Be belki yanında yemiş olduğum pişrilmiş yumurtadan da kaynaklanıyor olabilir ama mucize gibi az bir şey yiyip tokluk hissetmek 🙂 tarifleriniz için çok teşekkürler..çıktığım bu yolda beni yalnız bırakmayacaklar eminim..sayenizde..sonsuz teşekkürler paylaşımlarınız için..

Bir Cevap Yazın

