Örnek menu atak 1. Gün

Sabah

  • 2 yumurta akindan omlet
  • Yagsiz peynir( lor, light dil veya az yagli beyaz peynir gibi)
  • Cay veya kahve ( sekersiz yada tatlandirici ile
  • İstenirse biraz maydonoz, dereotu

Öglen

  • Tavuk gogus izgara
  •  yagsiz yogurt
  • Aksamustu
  • yagsiz sutle nescafe

Aksam yemegi

  • Etli sandvic ve light cola
19 comments on “Örnek menu atak 1. Gün

  1. merhaba,
    peynirlerden hangilerini kullanıyorsunuz acaba?ben piyasada %2’nin altında marka bulamıyorum da.
    teşekkürler.

  2. içim rahat etmedi kontrol ettim:)dukan resmi sitesinde yer alan bilgi süt ve süt ürünlerindeki yağ miktarının en fazla %2 olmasını söylüyor.(kitapsa tamamen yağsız olmalı diyor)
    zaten yağlı yoğurtlarda bile %5 yağ yok en fazlası %4.peynirde ise en fazla cottage cheese yani lor yiyebiliriz.dil peyniri,kaşar filan light bile olsa ancak 3.evrede.
    bu da okuduğum yazı:)

    On 12 August 2011 one of the online Dukan coaches, ‘sonja’ answered a question as follows, “Actually you cannot have more than one kilo of dairies per day and if you are on stagnation you have to divide your intake per two. Remember that your dairies mustn’t be more than 2% fat (ideally fat free), mustn’t contain any added sugar (glucose, fructose…) and nor fruit bites to be allowed. Also skimmed milk is a part of your dairies intake per day.”
    siz bilirsiniz ama yine de paylaşmak istedim.yanlış birşey yapmak istemiyorum çünkü vermem gereken çok kilo var:D

    • ben de suphe duydum ve tekrar baktim. Farkli kaynaklar farkli yorumlar da var. Ama yanlislik bulamadim. Can I eat minced beef on the Dukan diet?

      Yes! And to quote from The Dukan Diet Life Plan book:

      “Minced beef is allowed, but make sure that the content does not exceed 10%, as 15% fat is too rich for the Attack period.”

      This means that not only can you have mince from the Attack phase but it can even be slightly more than the usual 5% fat – up to 10% fat.

      What does “low fat” mean on the Dukan Diet?

      There are plenty of low fat products on the market however not all of them will be appropriate for the Dukan Diet.

      The general rule is to check that the cheese or meat or other product is less than 5% fat. It can also come as less than 5g / 100g of the product.

      Unfortunately the food producers these days like to exploit the trend for low fat or light products, and very often will lower fat contents, but compensate by adding sugar! This is especially common in “light” yoghurt varieties.

      This means once the 5% fat rule is satisfied you still need to check that there is no added sugar and that the carbohydrate count is low too.
      Temel problem sanirim bu üst sinirlari kullanip kullanmamak sizin kilo veris hiziniza bagli. Oldugunuz kiloda Takiliyorsaniz, daha da yağsiza gecmek lazim

  3. ”The general rule is to check that the cheese or meat or other product is less than 5% fat. It can also come as less than 5g / 100g of the product”

    peki o zaman %5’ten az hangi peynirleri yiyebiliriz?dil veya kaşarda öyle bir marka yok benim bildiğim.en light peynir bile %10’dan fazla.

    • en yağsız en iyisi ama ne kadar süre sadece çökelek yiyebilirz ki?
      Türkiyede light ürünler konusunda maalesef çok sınırlıyız. açık ürünlerde ise hiçbir bilgi yok.
      Çok değerli bir doktor , pazardaki en yağsız peynir en ucuz olandır emin olun demişdi.
      lor peyniri,az yağlı beyaz peynir ve az yağlı dil , kaşarla idare etmek zorundayız. ben bunlarla kilo verdim. Sizin hedefiniz daha büyük ve daha aceleniz varsa, çökelek ve yağsız beyaz peynir görünen en emin yol. lezzeti biraz geriye itersiniz bir süre. ben fazla yürüyüp enerji harcamayı sectim damak tadımı kaybetmek istemediğim için.
      hepimizin hedefi tarzı ayrı. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  4. Selamlar
    ben süreli sizi takipteyim, ancak dukan diyetine başlamaya yeni karar verdim . Ben çok kiloluyum, ne yapsam, nerden başlasam bilemiyorum, bana yardımcı olurmusunuz.

    • Merhaba Ümmühan Hanım,
      Dilerseniz kitabımı okuyarak başlayın. veya birebir koçluk almak isterseniz iletişim bölümündeki email adresine mail atabilirsiniz. Size geri dönüş yaparım.

Bir Cevap Yazın

