Hal ve Gidişat

Bu akşam tarif yazmak istemiyorum, size içimdeki mutluluğu tarif etmek istiyorum.

Takma isim olarak kendine peksimet seçecek kadar karbonhidrat seven birinin,  karbonhidrat ve şekerlere veda ettiren bir diyeti yapıp, üstelik bunun ateşli bir de savunucusu olması tuhaf değil mi?

Benim için artık karbonhidrat= mutluluk değilmiş.

Mutluluk dik yürümekmiş.

Tok olup zayıflamakmış.

Bu kadar yiyip nasıl zayıf  kalıyorsun sorusunu duyup, gülümsemekmiş.

İstediğini korkmadan giymek demekmiş.

Yalnız olmadığınızı  bilmek demekmiş.

Ah, bu bahar, başka bahar gibi geliyor bana, çok başka.

Size mutluluğun resmini çizebilir miyim bilmem ama bazılarınız için yere çakıl taşları bırakabilirim. Karanlık da parlasın sizi de buraya getirsin diye.

10 comments on “Hal ve Gidişat

  1. ben ne çok isterdim o çakıl taşlarından:(sanırım bütün ömrüm mini eteklere elbiselere uzaktan bakmakla geçicek dukana devam ediyorum yürüyüşümü yapıyorum ama olmuyor bir türlü 65in altına düşemiyorum bacaklarım hala kalın ergenliğimde aldığımda kilolar gitmiyor sanki hiç gitmicekmiş gibi geliyor.şu an 19 yaşındayım 20 25 27 hep böyle gidicek sanki burda ümidini kaybetmiş bir dukancı var bi gün yorumların altına böyle güzel şeyler yazabilecek miyim?:(saf protein gününde 65 gösteren tartı sebze günün 67 68 oluyor 75 ten çok zor düştüm bi daha 70leri görmek istemiyorum sizce bu diyet ben de işe yaramıyor olabilir mi güya 4 kilo verdim ama vücudumda hiçbir değişiklik yok ve ben aynaya her bakışımda kendimden nefret ediyorum

    • ne cabuk umutsuzluga kapılıyorsun öyle dur bakalım. yaş 19. sabır biraz ben aylardır yapıyorum.direnc gösterilen kilolar var. 1 ay tartı oynamaz mı? oynamadı. ama sonra 2 kilo tak diye gitti.

  2. Sanırım bundan sonra yapılacaklar listemde tartıya her çıktığımda sana dua etmek var!
    İnsan hiç tanımadığı birinden böyle destek alabilir mi? Yada hiç tanımadığı birine yakalanma korkusuyla açık büfelerden son sürat kaçar mı?

    Dışarda yenen yemeklerde o şeytana hiç uymuyorum, seni dinliyorum.

    Eşim için yaptığım ve benimde çooook sevdiğim yemeklerin kokusuyla idare edip, kalanlarla direk kedileri besliyorum 🙂
    İlk kez bu kadar kararlı ve kaçamaksız devam ediyorum. Bedenime daha fazla işkence yapmayacağım.

    Sayende hem ruhen hemde bedenen hafifliyoruz 🙂 Sen müthiş bir yaşam koçusun, iyi ki varsınnnn 🙂 heyyoo heyoo

  3. Ve Beren sakın pes etme, bak daha 19 yaşındasın acele etme. Bende birden kilo aldım üzerine doğum yapınca resmen üzerime yapıştı kilolar sandım. Her diyette ilk günler çabucak verip duraklamaya girdiğimde pes ettim, bıraktım.Kilolar üzerine eklendikçe eklendi ve 4,5 yılım ziyan oldu. dukana inan asla bırakma, 5 milyon Fransız + Pek_simet yanılıyor olamaz 🙂

  4. teşekkür ederim özge hanım hayır pes etmedim ama geçenlerde okulda bi kaç kişinin yorumu biraz canımı sıktı umutsuzluğa kapıldım insanlar siz sanki kurtulmak istemiyormuşsunuz hiç bişey yapmıyormuşsunuz gibi çok rahat yorum yapabiliyorlar hakkınızda şimdi sadece önüme bakıyorum kendim için yapıcam birbirini görmeyen insanlar nasıl bu kadar motive eder anlamıyorum ama kendimi yalnız hissetmiyorum artık annem bile destek vermiyor ama ben melike hanım gibi tartı hiç oynamazsa bile sırf emek verdiğim için devam edeceğim ikinize de çok teşekkür ederim.

  5. 09 Şubat 2012 107,2 kilo olarak tartıya çıkan ben 🙂 bu sabah yani 24/03/2012 tarihinde 96 kiloyu gördüm. Zorlandım mı ? İlk başlarda evet 🙂 Ancak kitabı okuyup diyeti düzgün yaparsan ve kaçamak yapmaz isen başarı bence garanti 🙂 7 gün atak yapan ve 0 kilo veren arkadaşım var. 1 aydır devam ediyor. 5 kilo verdi kendisi 🙂

  6. az önce karpuza karşı direndim dedim ki yazın mutlu kendine güvenen biri olarak oturup bu anı düşleyecek kocaman bir tabak yiyeceksin tatlı ,şu içimizdeki kuruluğu ağzımızdaki kötü tadı yok edecek tariflerinle hep bizimle ol dukaniçe

Bir Cevap Yazın

