Basit Vaniyalı Puding

dukan puding

Sütlü tatlı özlüyor musunuz siz de? Ben yulaf kepeği ile puding tutturamıyorum. tad ve koku nedense kötü geliyor. Tolerated foods denilen yani kitapda olmayıp sonradan eklediği, seyirde kullanabileceğiniz ama hergün kullanmayacagınız( tercihen saf protein günlerinde kullanılsa daha iyi diyor mösyö) malzemlerden biri mısır unu veya mısır nişastası.

Ben bağlayıcı olarak mısır nişastası kullandım.

isteyen kakaolu da yapabilir tarçınlı da. gojyberry ile bile yapabilir. Hatta meyve çayları ile yapıp renklendirilebilir. Ben vanilyalı tercih ettim basic birşey olsun diye. (Kakao da tolareted food. 1 tatlı kaşığı günlük sınırı var biliyosunuz)

Malzemeler

  • 1 su bardağı yağsız süt
  • 1 yumurta sarısı
  • 2 yemek kaşığı splenda
  • 1 tatlı kaşığı mısır nişastası
  • 1-2 damla vanilya aroması

yumurta hariç hepisini güzelce çırpıp pişirin. Yumurtayı da ilave ederek biraz daha pişirin karıştıra karıştıra. Çırptığınız için yüzeyi göz göz köpük gibi açılıyor. 2 küçük kaseye bölüştürün. soğuk servis yapın.

Afiyet olsun

19 comments on “Basit Vaniyalı Puding

  1. meraba bunun yerine hazır light pudingleri light sütle tüketmeye ne diyorsunuz günde bir kaseyi geçmemek şartıyla.bir evete çok ihtiyacım var haftasonu yaptım bunu:(

  2. Ben muhallebiye damla sakızı da koydum süper oldu. Soğumasını bekliyorum. Birazdan resimleri tweet atarım 🙂

  3. bir kaç forumda okumuştum tüketip kilo vermekte bir sıkıntı yaşamayanlar vardı o yüzden aldım bir paket ama bundan sonra bu tarifi denicem size güvenim sonsuz rahatlıkla yerim:)çok teşekkürler.bu arada 2 saat fazladan yürüyüşle vicdanımın sesini susturdum:)

  4. bu akşam denedim içine bir tatlı kaşığıda kakao koydum çikolata yemem gerekiyordu hızır gibi yetişti güzel olmadı çünkü pişmemişti içinde topak topak olmuş nişasta vardı buna rağmen öyle bir iştahla yedim ki anlatamam o nasıl bir tatlı kriziydi allahım neyseki geçti:)yerken de çok teşekkür ettim ama bir kez daha teşekkürler cidden siz olmasaydınız dukan çekilmezdi:)lütfen yaratıcılığınızı bizden esirgemeyin:) azıcık daha zorlasanız sufflemiz bile olabilir bence:)

  5. Ben misir unuyla ,limon kabugu rendesi ve vanilya yerine gul suyu koydum ,bu degisikliklerle de guzel oldu
    tesekkur ederim

  6. bu arada ben bugün içeriğine baktım light pudingin nişasta kakao tozu ve aspartam yazıyordu bir kase 68 kaloriymiş yağ oranı 0.35 bana sanki dukan için üretilmiş gibi geldi:)bi ara markette bakar mısınız siz de benim gibi beceriksiz dukancılar faydalanır uygunsa:)

  7. selam herkese
    bu pudingi atak döneminde yapabiliyormuyuz ben tatlısızlıktan kafayı yemek üzereyim 😦 daha atakta 4. gunum olmasına ragmen.. bılgılendırırsenız sevınırım..

  8. ben de yaptım ama kıvamı cok sıvı oldu iyice pişirmeme ragmen puding havası vermedi malesef 😦 dukanın beni en zorlayan kısmı tatlı oldugu için buna bi çare bulmam gerekiyor. geri kalan her şey cok güzel ama tatlısızlık zor

    • nişastayı ölçtüğünüz Kaşığınız küçük olabilir. Yada sütü ölçdüğünüz bardağınız büyük. Bu şekilde bir daha deneyin. Bence sebep odur.

  9. Beni bu diyete bağlayan tek şey 🙂 Tatlı krizlerini ancak bu tarif ile atlatabildim 🙂 Tadı da harika.. Teşekkürler 🙂

  10. ben mi beceriksizim bilmiyorum ama yumurtayı sonradan koyunca içinde pişti resmen sarı sarı yumurtalar görünüyor içinde:S bi yerde yanlış mı yaptım acaba?

Bir Cevap Yazın

