Lorlu- Çörekotlu Kraker

dukan usulü lorlu kraker

Çantamda haşlanmış yumurta taşımaktan bıktımmm diyenlere.

Dışarda işim olduğunda, yemek yemeye vakit bulamadığımda, keşke atıştıracak birşeyler  çantamda olsaydı diyorum ama eski alternatifler birbirinden kötü.

haşlanmış yumurta, haşlanmış tavuk gögsü soguk, yulaf krepi….

Sürekli değil elbet , (yoksa diyetiniz duraklamaya girer,) ama arada bunları da yiyebilmek bana iyi geliyor.

Malzemeler;

  • 2 yumurta akı
  • 2 kaşık süttozu
  • 1 kaşık yulaf kepeği
  • 3 kaşık süzme yoğurt
  • 1 kaşık süt loru
  • 1 kaşık çörekotu.

yumurta aklarını bembeyaz olana kadar çırpın. sonra diğer tüm malzemeleri katarak, tekrar karıştırın.

yağlı kağıt serilmiş tepsiye bir kaşık yardımıyla ince ince dökün. üstlerine çörekotu serpin.

250 derece turbo fırında renk değiştirene kadar pişirin.

Benimkiler minyatür ramazan pidesi görünümünde oldu, siz daha süslü servis edin.

Afiyet olsun.

8 comments on “Lorlu- Çörekotlu Kraker

  1. elinize sağlık tarif gördükçe keyfim yerine geliyor az önce bir elma ve bir portakalla isyan bayraklarını çektimde:(yarın fazladan yürüyüş var :)bu tarz şeyleri ne sıklıkta yemeyi önerirsiniz ben dün bir kek yaptım hergün krep yerine onu yemeyi düşünüyorum iki dilim ince dilimler ama bu haftasonuna kadar biter sonra ara mı vermeliyim?

    • günlük 2 kasık yulafı gecmiyorsanız toplamda bence sorun yok. hergun o yulafı istediginiz sekilde yiyebilirsiniz. mısır nişastası, mısır unu zeytinyağ olan tarifleri hergün tüketmemek lazım. ben bu hafta biraz fazla tatlı tatlı gidiyorum da…bi dursam iyi olur

  2. Süt loru nerden bulurum diye tembelde bı soru sorsam 🙂 onu da bulursam bu tarif suanda en cok yemek istediğim seyin tarifi 🙂

    • büyük şarküterilerde var. marketlerden kesinlikle alma.
      hiç bulamazsan yağsız süte 2-3 kaşık sirke kat kaynat. kesilcektir. suyunu süzgeçle süz. al sana süt loru.

  3. Pazarlarda satilan kasar loru var hic tuzsuz ben de bayiliyorum normal lor yerine bunu yiyebilir miyiz?

Bir Cevap Yazın

