Diyet Usul Etli Yaprak Sarma

etli yaprak sarma

Bildiğimiz yaprak sarma ama içi pirinçsiz bulgursuzda olsa  princin yokluğunu çözen bir de ufak tüyo var içinde

Sakın korkmayın yulaf kepeği değil.

Benim canım havalı yemekler yemek istiyor içinde bulunduğum diyete bakmadan.

şöyle bol yoğurtlu bir yaprak sarma niyetindeydim sabah sabah. yapıp yemeden de yazamıyorum biliyorsunuz.

Malzemeler;

250 gr yağsız kıyma

2 büyük domates

2 soğan

tuz

asma yaprağı

Bütün fark koymadığımız pirincin dolmaya sağladığı yumuşaklığı verecek şeyde. O da her zamankli ölçüden daha fazla ( eski kullandıgınız ölçünün iki katı) soğan ve domates koymak. Denedim. cok başarılı geldi bana.

Hatta kendiminkini yapıyorum. 10-15 sarma sardıktan sonra ev halkı için kalan kıymalı içe pirinç ilave edip normal sarma sarıyorum. iki kere ayrı yemek yapmıyayım diye.

afiyet olsun

9 comments on “Diyet Usul Etli Yaprak Sarma

  1. içinde yulaf kepeği yok belki de en iyi haber bu:)bide yaprak sarma serbest olan diyet daha ne istiyoruz anlamadım cuma sebze günüm bundan kendime 25 tane yapıcam:)ne kadar yulaf kepeğine denk geldi diye hesaplamakta yok çok teşekkürler.ahh bide dukan pilavımız olsaydı:)

  2. çok lezzetli görünüyor elinize sağlık,ben uzun zamandırdukan yapan bir vatandaş olarak:) jelatinli tatlılar yapıyoruz mesela biz sizde denediniz mi hiç?

  3. tuğba hanım uzun süredir dukan yaptığınızı söylemişsiniz ne kadar verdiniz ne kadar sürede ve önerileriniz var mı acaba

  4. Bunu protein gunlerinde yiyemeyiz degil mi 🙂 sadece yaptaktan birsey olur mu? Saf protein gunleri beni cok yoruyor 😦 yiyecek sey bulamiyorum maalesef.

Bir Cevap Yazın

