Sulu Köfte- Mösyönün istediği gibi

sulu köfte

Konvansiyonel sulu köfte oldu sana diyet usulü. Malzemelerinizi yağsız seçtiyseniz doldur 2 tabak . porsiyon falan yok.

Köfteler ;

  •  250gr yagsiz kiyma,
  • 1 yumurta beyazi
  • 2 kasik yulaf kepegi
  • tuz ve k.Biberi

bütün malzemeleri kofte halinde yoğur. minik minik toplar halinde şekil ver.

terbiyesi

1subardağı yoğurt,

1yumurta sarisi,

1/2 limon

Bu malzemeleri çırpıp  terbiye yapın.

Bu terbiyeyi suya karıstırın ve çırparak kaynatın.

Kaynayan suya kofteleri ekleyerek  kaynatın.Tuz biber limonu da  damak zevkinize göre ilave edin.

Afiyet olsun

8 comments on “Sulu Köfte- Mösyönün istediği gibi

  1. Denedim suyu guzeldi ama kofteler yagsiz oldugu icin lezzetsizdi direkt kiyma olarak eklesem caktirmadan yutmak icin daha uygun olurdu sanki:)yarin da tavukluyu deniycem

  2. su miktarını belirtmemişsiniz ben 3 su bardağı koymayı düşünüyorum ama uygun mudur sizce?bide hepsini içsem nolur ki:)

  3. benim abim dukan diyeti yapıyor şu an, akşam bize yemeğe geleceği için yaptım bunu, çok güzel oldu 🙂 diyette olmayanlara da üzerine azcık yağ yakıp servis edeceğim. teşekkürler

  4. bugun yaptim bu tarifi, cok guzel tuttu. Ben limonu sevdigim icin 1 tam olcu kullandim, hata etmisim…tarif icin tesekkurler

Bir Yanıt Bırakın

