Diyet usul beşamelli tavuk

tavuk yemeklerine devam ediyoruz. atak dönemine pek uygun.

Malzemeler

400-500 gr. tavuk but kuşbaşı

1 domates rendesi( istenirse)

beşamel sos icin

2 kasık yulaf kepeği

1 bardak süt

2 yumurta sarısı

evdeki yagsız- az yağlı peynirlerden ne varsa.

tavukları ( derisiz) kendi yagı ıle tavada kavurun. bunu bir fırın kabına alın. üstüne eğer yumusak isterseniz domates rendesi ekleyin.

aynı tavada tavugun eger cıkmıssa biraz yagına, yulaf kepeği yumurta sarısı ve sütü karıstırarak besamel sos yapın.

sos kıvamını alana kadar gerekirse süt ekleyin. süt fazla geldiyse daha uzun süre karıstıp pişirin. beşameli tavukların üstüne dökün. en üste light kasar rendesi veya az yağlı peynir koyup fırına verin.

üstü hafif kızarınca alın.

9 comments on “Diyet usul beşamelli tavuk

  1. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık keşke daha önce keşfetseydim burayı hergün haşlanmış tavuk yemekten bıkınca kaçamak yapmıştım:(seyir dönemindeyim 5+5 yapıyorum bugün 5 günlük protein dönemimin ilk günü ama sayenizde korktuğum gibi başlamadı öğlen harika bir köfteli çorba içtim:)yalnız şu porsiyon işi hala kafamı kurcalıyor bu tavuğu yaptım diyelim acıktıkça istediğim kadar yiyebilir miyim?

  2. ben de 7 günlük atak döneminden sonra pzt seyire başladım…1+1 yapıyorum, dun protein günümdü ve beşamelli tavuk tarifini denedim süper oldu, eşim bile bayıla bayıla yedi 🙂 site süper ellerinize sağlık favorilerime ekledim hergün göz atıyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

