Seyir Dönemi Örnek 2. gün menüsü

Sabah

  • Hindi Jambonlu omlet/ 1 dilim dukan ekmeği
  • Şekersiz çay/Kahve

öğlen

  • Izgara tavuk şiş
  • Salata

Ara;

  • Meyveli light yoğurt

Akşam

  • Ekşili Köfte /Ispanak sote

Gece atıştırmalık

  • Mantar cips- yoğurt dip sos ile

 

19 comments on “Seyir Dönemi Örnek 2. gün menüsü

  1. rica etsem bu bahsettiğiniz meyveli light yoğurdu hangi marketlerden aldığınızı söyler misiniz evimin etrafındaki marketlerde, kipada görevliye sorunca meyveli light yoğurt mu olur falan deyip elime normal light yoğurt tutuşturuyorlar

  2. Selam bugün 13. günümdeyim ve 4 kilo verdim bile ama bugün birilerine öyle çok kızdım ki karşıma çıkan 4 küçük dilim baklavayı yemişim. dukan’ım bozuldu mu şimdi? İmdatttt

    • Aman durr… sakın başka birşey yeme yasak listesinden. bugunu ve yarını hic yaramazlık yapmadan gecir. Mümkün olan en kısa sürede yürü. tempolu yürü. 1 saatden az olmasın. merak etme bozulmaz hemen eger sen yaramazlıga devam etmezsen.yürümeyi unutma:-))

  3. Süpersiniz, peki sizin hiç kontrolünüzü kaybettiğiniz oldu mu? hani mesela canınızın simit çektiği bir durumda hiç mi yemediniz ya:( azminize ve yardımseverliğinize hayranım :)))

  4. merhaba, müthiş şeyler bunlar bayılıyorum. diyeti katlanabilir kılıyorsunuz.. bu benim tam 14. günüm, toplamda 1,5 kilo verebildim an itibariyle.. işin komik yanı, aslında 2,5 kilo gitti, ama 1 kiloyu nasıl olduysa geri aldım, hiç yaramazlık yapmadan hemde.. deli gibi su içiyorum, içim bayıldı et ve yumurta yemekten (normalde hiç sevmem) ama bi değişiklik göremeyince moral bozuluyor tabii.. siz bu zamana kadar kaç kilo verdiniz? benim şu an en az 12 kilo fazlam var. Atak döneminde 4-5 kilo verenleri okudukça inanılmaz hevesim kırıldı ya..

    • +- 1 kilo ne dir ki? bazen sebze agırlıklı beslenmekten, bazen de vücudumuzun hormonal veya baska sebepli cok su tutması sebebiyle, kilomuz oynuyor.eger gercekten diyetten sapmıyorsanız bunlar yanıltıcı. ben son ay 3 hafta 1 kilo vermeden devam ettim. takip eden haftanın başında 1 kilo eksildi. haftanın sonu da 1 kilo daha gitti.
      Yani zor olsada sabır kazanıyor.
      tuzu azaltmanız da işe yarayabilir. bir hafta biraz az tuzlu deneyin.

  5. Bu örnek menü doyma anlamında diğer listelere benzemiyor mu?Bana az geldi….Yoksa izin verilen yiyeceklerin miktarını artırabilir miyiz?

  6. gerçekten super bir formul.5 gunde 3 kilo verdım.zorlanmadan.sadece sıze tavsıyem en azından atak dönemını evde gecırın.cunkı dışarda çok zorlanılıyor.

Bir Cevap Yazın

